A Samsung és a Leo Burnett reklámcég egy fantasztikus kampánnyal készült, melyben a hallássérültek számára létrehozott videós ügyfélszolgálatukat reklámozzák, igencsak egyedülálló módon.
Az Isztambulban játszódó rövidfilm főszereplője Muharrem, aki szintén hallássérült.
Nővérével, aki természetesen be volt avatva, egy átlagos napra indultak, ám hamarosan meglepetések sora várta őket.
Aznap ugyanis mindenki aki szembe jött az utcán, a pékségben dolgozók, a zöldségesnél vásárlók is jelbeszéddel kommunikáltak Muharremmel.
Újabb járókelők, majd egy taxisofőr is jelekkel kommunikál vele.
Az autó egy téren teszi ki végül, ahol szomszédai köszöntik a meglepetéstől elérzékenyülő férfit, mindeközben pedig egy interaktív képernyőn keresztül a Samsung munkatársa személyesen szólítja meg és magyarázza el neki, hogy mi is történik valójában.
A filmre 1 hónapig készült a teljes stáb. A férfi reakcióját elnézve pedig tökéletesen megérte a befektetett energia.
És a videó…
Forrás: boredpanda
Tetszett a fenti cikk?
Ha igen, oszd meg barátaiddal Facebookon!