Mindannyian ismerjük az érzést.
Lejárt a munkaidő, végre összepakolhatunk és indulhatunk haza, vagy ahova pont dolgunk van. A szabadságérzet elönt minket… addig, amíg bele nem futunk a délutáni csúcsforgalomba. Legyen az tömegközlekedéssel, vagy autóval.
Nincs ez máshogy a világ többi nagyvárosában sem, mint ahogy a lenti képeken láthatjátok. A csúcsforgalom egy olyan „esemény”, amire még a legfelkészültebb városok sem tudnak ellenszert.
San Francisco-ban a Golden Gate hídon még a sávokat is át tudják helyezni, de mindhiába
Moszkvában naponta 9 millió utast szállít a metróhálózat
Pekingben szó szerint fel kell tolnod az előtted lévőt a metróra
Londonban a sorban állás még csúcsforgalom alatt is kötelező
Pakistánban egészen vicces a csúcsforgalmi vonat
Indiában sem egyszerű ilyenkor közlekedni
Banglades vonatállomása munkaidő után. Nem meglepő, hogy van, aki nem éli túl.
Dél Afrikában is elkelne pár extra vagon
Tájföldön a hajóra sem férnek fel az emberek
Hong Kongban, a Mongkok bevásárló negyedben kisebb népvándorlásnak lehetünk tanúi csúcsforgalom alatt
Los Angelesben a 2×5 sávos autópálya ellenére mindig dugó van
Taiwanon a motorosok teszik ki a közlekedési dugó nagy részét. 15 millió motor van regisztrálva, ami 67 motort jelent 100 lakosonként.
Tetszett a fenti cikk?
Ha igen, oszd meg barátaiddal Facebookon!